КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЗАШЛЯХОВИКИ JEEP ВИРУШАЮТЬ НА 57-Е ЩОРІЧНЕ ВЕЛИКОДНЄ JEEP-SAFARI

25/02/2024

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЗАШЛЯХОВИКИ JEEP ВИРУШАЮТЬ НА 57-Е ЩОРІЧНЕ ВЕЛИКОДНЄ JEEP-SAFARI

Найбільш вражаюча лінійка концептів від Бренду Jeep і Jeep Performance Parts (JPP) команди Mopar прямує до Моаба штат Юта, де триває 57-мий щорічний Великодній Jeep® Safari. На початку квітня з 1 по 9 електрична потужність, легендарні повнопривідні можливості та вражаюча продуктивність будуть у центрі цьогорічного Великоднього Jeep® Safari.

 

Бренд Jeep і команда Jeep Performance Parts (JPP) від Mopar представляють сім спеціально виготовлених концептуальних автомобілів 4×4 і 4xe, щоб підкорити культову місцевість із червоними скелями в Моабі, штат Юта. Понад п’ять десятиліть тисячі ентузіастів і прихильники Jeep збираються, щоб взяти участь в одному з найбільших позашляхових зібрань у світі, організованому моабським клубом Red Rock 4-Wheelers.

 

«Великоднє Jeep® Safari — це ідеальна можливість для Бренду Jeep розширити межі розвитку повнопривідних машин і, що найважливіше, залишатися на зв’язку з нашими клієнтами», — сказав Джим Моррісон, старший віце-президент і керівник Бренду Jeep у Північній Америці. «Моаб — це своєрідний обряд для багатьох власників Jeep, адже володіти позашляховиком Jeep означає справді розуміти стиль життя — це суть Бренду. Незалежно від того, чи це концепт Jeep, чи останній серійний позашляховик, під час цієї події клієнти мають можливість ближче познайомитися з нашими вражаючими проектами. Від повноцінного позашляховика BEV до важких та потужних автомобілів, кожна концепція є справжнім відображенням бажань наших клієнтів, того, що вони хочуть, і це дає можливість побачити, куди може рухатися майбутнє Бренду Jeep».

 

Цьогоріч в Моабі буде представлено сім єдиних у своєму роді та захоплюючі концепти, які були розроблені спільно командами Jeep та Jeep Performance Parts (JPP) від Mopar. На 57-ому щорічному Великодньому Jeep® Safari Бренд Jeep готовий продемонструвати виключні позашляхові можливості своїх автомобілів, які зможуть подолати будь-яке складне бездоріжжя, та вкотре довести, що немає нічого неможливого для Jeep 4×4.

 

І сьогодні ми готові розкрити подробиці позашляхових автомобілів Jeep, які вирушають на 57-мий Великодній Jeep® Safari.

 

КОНЦЕПТ JEEP WRANGLER MAGNETO 3.0

 

Уже втретє цей позашляховий звір вирушає у Моаб, аби пройти випробування на міцність. Все почалося з концепту Jeep Magneto 1.0, який був вперше представлений у 2021 році, щоб продемонструвати виняткову потужність повністю електричного позахшляховика. Він був тихий, непомітний, швидкий та мав виняткові можливості скелелазіння. Інженери та дизайнери Бренду Jeep створили автомобіль із нульовим рівнем викидів із можливостями Jeep 4×4, який забезпечив новий рівень ефективності, відповідальності за навколишнє середовище та надзвичайну продуктивність на дорозі та поза нею.

 

За основу для створення концепткару взяли дводверний Jeep Wrangler Rubicon 2020 року, оснастили його спеціально виготовленим електродвигуном з осьовим потоком, який працює до 6000 об/хв і підключається до шестиступінчастої механічної коробки передач для максимального контролю. Компактний електромотор спочатку був налаштований на максимальну потужність 370 Нм. крутного моменту і 285 кінських сил.

 

Дебют концептуального Jeep Magneto 2.0 відбувся у 2022 році та ще більше розширив межі продуктивності. Пікова сила струму в силовій системі виросла більш ніж удвічі та сягала до 600 ампер, що дозволило концепткару миттєво розвивати до 1152 Нм. максимального крутного моменту — що більш ніж утричі перевищує вихідний крутний момент попередньої версії концепту — і потужність у 625 кінських сил для серйозних викликів скелелазіння.

 

Оновлення Jeep Magneto цього року включають новий більш ефективний двигун, який збільшує вихідний крутний момент, а також оновлене програмування, що призводить до збільшення корисної енергії та зростання запасу ходу на 20%. Крім того, у концепції Jeep Magneto 3.0 цього року новим є три функції, які може обрати водій, що використовують переваги повністю електричної трансмісії в умовах серйозного бездоріжжя:

 

1. Вибір потужності: стандарт — 285 кінських сил/370 Нм крутного моменту; максимальний — 650 кінських сил/1220 Нм крутного моменту.

 

2. Режим рекуперації енергії — звичне керування автомобілем у вимкненому стані або активна рекуперація під час гальмування електродвигуном, коли ввімкнена дана функція.

 

3. Систему допомоги на складному спуску, яка може бути вибрана на пониженій передачі. Це дає змогу в повній мірі відчути справжнє водіння «однією педаллю» по бездоріжжю в серйозних ситуаціях повзання по скелях

 

Його майстерність доповнюють передні осі Dynatrac 60 (співвідношення 5,38:1), задні осі Dynatrac 80 (співвідношення 5,38:1), 20-дюймові позашляхові колеса Beadlock, 40-дюймові грязьові шини та спеціальний підйом підвіски в 7,6 см.

 

КОНЦЕПТ JEEP SCRAMBLER 392

Jeep Scrambler (CJ-8) був представлений у 1981 році та став першим кабріолетом та компактною вантажівкою Бренду Jeep. Надзвичайно потужний і універсальний, цей унікальний невеликий пікап був схожий на CJ-7, але мав подовжену колісну базу на 261 см і довгий задній звис для збільшення вантажного простору.

 

Перетнувши чотири десятиліття, концепція Jeep Scrambler 392 спирається на веселу спадщину CJ-8. Хоча двигун V-8 ніколи не пропонувався в CJ-8, концепція 392 Scrambler пропонує вражаючу потужність і неймовірний крутний момент завдяки своєму 6,4-літровому двигуну HEMI® V-8 (470 кінських сил і 637 Нм крутного моменту).

 

Концепція Jeep Scrambler 392, яка розпочалася як чотиридверний Jeep Wrangler Rubicon, також акцентує увагу на легких позашляхових характеристиках, досягнутих завдяки нестандартному кузову з вуглецевого волокна. Трансформація демонструє нову дводверну естетику Scrambler із свободою під відкритим небом. Лобове скло відкинуто на 12 градусів, модифікований силует нагадує хотроди з рубаним верхом.

 

Однією з найцікавіших особливостей концептуального Jeep Scrambler 392 є нещодавно випущений комплект пневматичної підвіски AccuAir, розроблений для Jeep Wrangler і Jeep Gladiator. Ця система дозволяє регулювати підйом підвіски в діапазоні від 3,8 см до 14 см, і її можна регулювати на ходу за допомогою контролера в кабіні або через Bluetooth.

 

Скульптурна задня панель підкреслює дверний отвір, а також ширші задні розширювачі. Оновлений кузов також включає новий розширювач переднього крила та новий капот із вуглецевого волокна. Посередині капота розташована тонована прозора вставка, яка підкреслює серце концептуального позашляховика Jeep Scrambler 392 — його чудовий двигун об’ємом 6,4 л.

 

На концепт Jeep Scrambler 392 встановлені 40-дюймові шині, які сидять на нестандартних 20-дюймових дисках. Ободи та буксирувальні гаки пофарбовані в колір Brass Monkey, таку ж, як і сьогоднішній стандартний Jeep Wrangler Rubicon 392. Екстер’єр концепту пофарбований у колір Sublime green, а в інтер’єрі встановлені сидіння на замовлення з картатими синіми вставками та зеленою строчкою.

 

КОНЦЕПТ 1978 JEEP CHEROKEE 4XE

Ще одна екскурсія в минуле веде до цьогорічної концепції Resto-mod. Вперше представлений у 1974 році, Jeep Cherokee (SJ) був спортивною дводверною версією Wagoneer і мав ковшеподібні сидіння, спортивне кермо та яскраві деталі, розроблені, аби зацікавити молодих водіїв, які прагнуть пригод.

 

Роком пізніше стала доступна опція Wide-Track з ключовими вдосконаленими функціями, що включала зовнішні смуги, більші шини, ширші осі в 7,6 см, збільшені вирізи для передніх і задніх коліс та передні і задні осі Dana 44. Це веде нас до концепції сьогодення, в якій команда дизайнерів Jeep вирішила переосмислити культовий повнорозмірний позашляховик у сучасному стилі. Концепт Jeep Cherokee 4xe розпочав своє життя як 1978 Jeep Cherokee, який гармонійно поєднався з Jeep Wrangler Rubicon 4xe 2022 року.

Оригінальний кузов був сильно модифікований, а екстер’єр поєднує в собі оригінальні пропорції з яскравою багатобарвною схемою фарб у стилі 1970-х років. Хоча концепт ‘78 Jeep Cherokee 4xe на перший погляд виглядає схожим на вінтажний Jeep Cherokee SJ, він перетворився на сучасний, електрифікований позашляховик.

 

Під капотом концепткар ’78 Jeep Cherokee 4xe оснащений вдосконаленою силовою установкою Jeep Wrangler 4xe, яка забезпечує унікальні відчуття на дорозі та бездоріжжі завдяки поєднанню двох електродвигунів, високовольтної батареї та високотехнологічного 2-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом. Восьмиступінчаста автоматична коробка передач поєднана з роздавальною коробкою 4:1, щоб забезпечити більш ніж достатньо потужності для 37-дюймових шин, які встановлені на 17-дюймових колесах.

 

Нестандартний інтер’єр концептуального ‘78 Jeep Cherokee 4xe має ковшеподібні сидіння з низькою спинкою, що оздоблені шкірою. Заднє багатомісне сидіння було замінено на чотириточкову клітку безпеки, а в задньому вантажному просторі розміщено повнорозмірне запасне колесо на випадок, якщо траса стане занадто дикою.

 

КОНЦЕПТ JEEP WRANGLER RUBICON 4XE

Знайомтесь з особливим концептом Jeep Wrangler Rubicon 4xe з його легендарною електрифікованою позашляховою здатністю, невибагливою кольоровою палітрою та потужною платформою для будь-яких пригод.

 

Екстер’єр концептуального Jeep може похвалитися привабливою рожевою фарбою з глянцевими чорними акцентами, розсипаними по передній решітці радіатора та рамкам фар. Фірмову решітку радіатора із семи прорізів було запозичено у нової моделі Jeep Wrangler Rubicon 20th Anniversary, яка вирізняється нестандартним малюнком капота з принтом «тон-в-тон», який доречно вписується в екстер’єр.

 

Не менш сміливий інтер’єр несе в собі тему міцності. Нестандартні шкіряні сидіння мають тонкі вкраплення пурпурового кольору, які з’являються прямо під перфорованою поверхнею з тваринним принтом. Глянцеві чорні акценти з лакованої шкіри можна знайти на підкладках сидінь і ремінцях, а металеві втулки ідеально доповнюють поверхню сидінь. Додаткові елементи пурпурного кольору на дверях, ручках, а також на селекторі перемикання передач.

 

Позашляхові можливості були збільшені завдяки додаванню регульованого комплекту пневматичної підвіски AccuAir, щоб забезпечити достатній просвіт для масивних 37-дюймових шин, які встановлені на 17-дюймових глянцевих чорних колеса American Expedition Vehicles (AEV) Borah. Додаткові елементи AEV включають передній і задній бампери, кришки диференціала та лебідку Warn Zeon.

 

КОПЦЕПТ GRAND WAGONEER OVERLAND

Понад пагорби та через національний парк Каньйонлендс ми їдемо на крос-трекінговому концепті Grand Wagoneer Overland 2023 року. Абсолютно нові автомобілі Grand Wagoneer і Wagoneer переосмислюють свою власну спадщину та переносять SUV преміум-класу на незвідані території комфорту та пригод.

 

Концепція Grand Wagoneer Overland використовує абсолютно новий 3,0-літровий двигун Hurricane Twin Turbo 510, щоб відвести шукачів пригод ще далі від проторених шляхів. Потужність двигун Hurricane становить 510 кінських сил і 678 Нм крутного моменту, що гарантує чудову продуктивність, а також забезпечує покращену економію палива порівняно з атмосферними двигунами V-8 і форсованими шестициліндровими двигунами багатьох конкурентів.

 

Концепткар може похвалитися неймовірною кількістю обладнання як зовні, так і всередині. Головною особливістю концепту є нестандартний RedTail Overland Skyloft, прикріплений до верхньої частини даху Grand Wagoneer. Skyloft виготовлений із вуглецевого волокна та може розгортатися зсередини приблизно за 10 секунд, просто піднявши одну руку.

 

Щоб завершити інтеграцію Skyloft, команда дизайнерів почала з видалення сидінь другого та третього рядів. Задній люк було змінено, щоб створити нестандартний захищений від атмосферних впливів наскрізний вхід із зони третього ряду сидінь на верхній рівень Skyloft. Бокові розсувні двері забезпечують легкий вхід в зону відпочинку Skyloft, а невелика сходинка, яка допомагає в підйомі, також служить як зручний столик. Skyloft забезпечує клімат-контрольований оазис зі спальним місцем для двох осіб і достатньою кількістю вікон, щоб насолоджуватися панорамними краєвидами.

 

І хоча Skyloft може бути оптимальним вибором для того, щоб побачити зоряну ніч, в основному простору салону внизу також приділено багато уваги деталям. Щоб додати комфорту та створити затишний інтер’єр в концепткарі Grand Wagoneer Overland салон був оснащений двома великими кріслами-мішками, плюшевим килимком, подушками та спеціальним внутрішнім освітленням. Просторий салон також забезпечує достатньо місця для зберігання велосипедів, спорядження та всього іншого, що знадобиться під час подорожі.

 

Екстер’єр концептуального автомобіля Grand Wagoneer Overland пофарбований у брудно-зелений колір із вставками Gunmetal. Масивна лебідка Warn була додана до передньої решітки радіатора та оснащена двома наборами спеціальних лазерних ліхтарів для чудової видимості вночі.

 

КОНЦЕПТ JEEP WRANGLER RUBICON 4XE DEPARTURE

Концепт Jeep Wrangler 4xe Departure побудований на основі культової відкритої кабіни найбільш продаваного та найпотужнішого автомобіля PHEV в Америці з інноваційними та концептуальними елементами від команди дизайнерів JPP by Mopar. Концепт Wrangler 4xe Departure оснащений колесами Vintage Bronze KMC Impact OL розміром 17 на 8,5 дюймів і 37-дюймовими шинами BFGoodrich та комплектом регульваної автоматичної підвіски від JPP з амортизаторами BILSTEIN. Амортизатори BILSTEIN використовують віддалені резервуари для забезпечення кращої здатності охолодження для збільшення ходу підвіски та покращення позашляхових можливостей Jeep 4×4.

 

Команда дизайнерів продовжує вивчати потреби клієнтів, досліджуючи додаткове освітлення дороги. У концепції Wrangler 4xe Departure використовуються три прямокутні світлодіодні ліхтарі TYRI розміром 28 см зі спеціальними кронштейнами, які встановлюються на верхній частині лобового скла. Нестандартні металеві пороги з повзунками полегшують доступ до кабіни на підвищенні, а трубчасті двері JPP забезпечують неперевершені відчуття свободи під відкритим небом.

 

Команда дизайнерів використала концепцію Wrangler 4xe Departure, щоб дослідити інноваційні варіанти встановлення запасного колеса, зберігаючи при цьому гармонію з іншими аксесуарами. Ззаду розташовані спеціалізовані трансформовані трубчасті ворота, які пропонують розміщення запасного колеса в середині кабіни або назовні. Задній вантажний відсік оснащений рейлінгами Jeep Rubicon із застібками для зберігання додаткових аксесуарів і фірмовим всепогодним килимком JPP.

 

Приголомшливий синій колір Dark Harbor на концепті Wrangler 4xe Departure вигідно контрастує з яскравими кольоровими сидіннями в салоні. Команда дизайнерів використовує виразну колірну комбінацію світлої шкіри Acorn Squash Nappa, що контрастує з темнішою коричневою шкірою Nappa Carnegie Hall, і дана комбінація підкреслена теплою брудно-білою строчкою Serafil. Синій колір Dark Harbor продовжується на панелі приладів, яка має різноманітні акценти Vintage Bronze.

 

КОНЦЕПТ JEEP GLADIATOR RUBICON SIDEBURN

Концепт Jeep Gladiator Sideburn має ефектний колір Solar Flash Yellow та оснащений новими інструментами, що створені для зростаючого інтересу до пригод на позашляховиках.

 

Концептуальний позашляховик оснащений 3,6-літровим двигуном Pentastar V-6, концепт Gladiator Sideburn оснащений комплектом регульованої автоматичної підвіски від JPP з амортизаторами BILSTEIN. Амортизатори BILSTEIN використовують віддалені резервуари для забезпечення кращої здатності охолодження для збільшення ходу підвіски та покращення позашляхових можливостей Jeep 4×4. Концепт має чорні шестиспицеві колеса HRE розміром 17 на 9 дюймів FT1 та шини BF Goodrich розміром 37 на 13 дюймів.

 

Передню решітку із семи прорізів, запозичену у Jeep Wrangler Rubicon 20 th Anniversary Edition 2023 року, захищає спеціально розроблена трубчаста решітка радіатора розміром 1,2 м на 30 см, яка складається вниз, щоб створити інноваційну лавку на бампері, ідеальне місце для відпочинку удвох під час поїздок. Під захистом решітки знаходиться модифікований бампер Rubicon з лебідкою Warn. Також, аби забезпечити ще краще освітлення під час подорожі, команда дизайнерів JPP by Mopar встановила на концепті Gladiator Sideburn пару знімних прямокутних світлодіодних ліхтарів TYRI розміром 28 см.

 

Концепція JPP Gladiator Sport Bar, виготовлена з легкого вуглецевого волокна та сталі, збільшує простір між кабіною та кузовом за допомогою конструкції, яка має сходинки з обох боків для легкого доступу. Sport Bar також має середню полицю з застібками для зберігання речей та сумок. Чотири T-подібні рейки у верхній автомобіля дозволяють легко встановити велосипед, каяк або інші вантажні системи, що встановлюються на даху.

 

Кузовний відсік концепту Gladiator Sideburn справді унікальний. Він має цілісні панелі Molle над колесами та позаду них для додаткового зберігання. Контейнери Integral RotoPaX спеціально розроблені для зберігання рідини під час пригод на бездоріжжі. У кузові знаходиться модифікований кронштейн для запасного колеса Mopar, який здатен витримати 37-дюймове колесо.

 

Нестандартні двері багажника оснащені стандартною камерою заднього огляду CHMSL і мають три отвори в панелі Molle, а також спеціальний значок Jeep у центральному отворі.

 

Відчуття свобод під відкритим небом концептуального автомобіля Gladiator Sideburn ще більше підсилюється доступними напівдверями JPP, а бічні підніжки JPP і поручні JPP допомагають з легкістю увійти в кабіну на підвищенні.

 

Саме в такому складі Jeep вирушає підкорювати червоні піски в Моабі та вкотре довести світові, що немає нічого краще ніж позашляхові можливості повнопривідних автомобілів Jeep. Підписуйтесь на офіційні соцмережі Бренду: Facebook та Instagram.